emily - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu emily - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

emily

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 Oktober 2010 | Nederland, Eindhoven

Ons gezin heeft er een dochter / zusje bij genaamd Emily. Marcel en ik hebben besloten om Emily te steunen in haar schooljaren. Wij doen dit via VDT. Er waren nog een aantal meisjes meer waar Marcel en ik met de meisjesdag veel mee optrokken. Het is lastig om een keuze te maken, en het is lastig dat je een keuze moet maken. Het liefst hadden Marcel en ik meer meisjes willen sponseren.

Gelukkig had Moira de keuze al voor ons gemaakt. Wel gaan Marcel en ik brieven en foto's sturen naar nog drie andere meisjes nl Bernice, Lilanne en Maikuna, om ook hun te laten weten dat we nog aan ze denken hier in het koude en natte Nederland. Ze vinden het altijd mooi om een foto of een brief te krijgen. Verder moet je er niets in doen want dat wordt er door de post weer uit gehaald.