Een mooie dag…. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Een mooie dag…. - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Een mooie dag….

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

15 December 2010 | Nederland, Eindhoven

Ondanks de kou buiten is het voor ons een mooie dag binnen. Vandaag kregen we bezoek van Margreet van Putten.

Via de basketball vereniging Almonte heb ik contact gelegd met Margreet om eventueel aan basketballen te kunnen komen voor Kenia. Bij toeval bleek dat Margreet ook heel veel vrijwilligers werk doet , en wel in Kosovo. Margreet heeft daar een podokliniek opgezet om diabetes patienten te behandelen in Kosovo. We hebben elkaar heel veel verteld over ons vrijwilligers werk.

Margreet bracht heel veel pennen mee en zaklantaarns, die we zeker mee zullen nemen, ook krijgen we een aantal basketballen inclusief pomp mee om daar in Afrika de kinderen blij mee te maken, verder heeft ze ook nog heel veel t-shirts liggen die ook deze kant op komen.

Super hoor om elkaar op deze manier te ontmoeten en deze ervaringen te delen. Ik heb een link geplaatst van de site van Margreet, deze is zeker de moeite waard om te bekijken. 27 december gaat Margreet weer naar Kosovo, om daar een gigantisch kinderfeest te geven voor 200 arme kinderen.

Verder een mooie e-Christmas card gekregen van David. David werkt in het hotel in Nairobie

Xxx Bianca