reunie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu reunie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

reunie

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

01 Februari 2011 | Nederland, Eindhoven

Vandaag rijden we richting Rotterdam om even weer iedereen te zien met wie we samen in Kenia gewerkt hebben. Marcel is 27 Dec geopereerd aan zijn onder en boven kaak. Een operatie die in kenia niet mogelijk is. Na een nachtje in het ziekenhuis mocht hij mee naar huis en is hij goed verzorgt door mij en onze kids. In die tijd had ik zelf een weekje vrij en heb ik op internet een mooi fotoboek van Kenia in elkaar gezet. Dat boek gaat vandaag mee naar Rotterdam en is verder te bewonderen op de praktijk van Tandarts Kho te Eindhoven.

Verder met de kerstdagen onze tijd ook nuttig besteed en 400 armbandjes gemaakt voor de meisjes in Kenia

Rommelmarkten staan ook weer op de planning datums komen nog , maar mensen begin maar vast met verzamelen……………………….

Liefs Bianca & Marcel