Foto's van de 2e fase... :-) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Foto's van de 2e fase... :-) - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Foto's van de 2e fase... :-)

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

10 Oktober 2013 | Nederland, Eindhoven

Hierbij de foto's van de 2e fase :-)

De bouw boven de grond gaat verder. Zo raar om te zien , maar het wordt nu al steeds meer een huisje. Ben zo trots als ik hoor dat Joris naar het huis gaat en ook de broertjes vinden het prachtig ..

Ben heel erg blij met de mensen die me op het laatste moment nog heel lief een donatie gaven om deze fase door te laten gaan....

Hierbij de mooie foto's van de verdere ontwikkeling... de muren worden nu opgetrokken en later zal ik schrijven over het dak...

ben in mijn hoofdje toch ook weer bezig met de 3e fase in te zamelen, helaas wordt het inzamelen steeds moeilijker en stop ik er heel veel energie in, ik weet dat zeker al mijn verhalen, mijn positieve energie en mijn inzet , mij ook weer naar onze 3e fase zullen brengen en deze willen we proberen te halen in februari,

Tot nu toe ben ik , Joris en zijn familie iedereen zeer dankbaar voor het behaalde resultaat tot nu toe... Ook op Joris ben ik zeer trots op hoe hij alles regelt, niet alleen controleert hij alles heel erg goed van het huis, maar ook zijn inzet voor de broertjes waar hij nog heel veel voor regelt , en dat alles op zijn vrije dagen...

hoe ongelukkig Joris zich voelt als hij de ouderdag op Samuel zijn school niet kan halen ivm een politiecontrole en na veel telefoneren Samuel eindelijk te pakken krijgt en Joris dan hoort dat hij zich in de datum heeft vergist...

Hoe opgelucht hij zich dan voelt en weet dat alles ergens goed voor is en dat een nieuwe kans zich aanbied, waar hij er wel kan zijn voor Samuel , zo ontzettend lief.... hij is al 10 jaar als een vader voor de broertjes .......

Samuel die voor zijn eindexamen staat wens ik heel veel succes, en ook Peter , Emanuel, en Simon die ook weer goede resultaten behalen op school, we leven ontzettend mee met onze Afrikaanse familie, die dankzij onze steun, nu de zon weer zien schijnen, naar school, kunnen als ze ziek zijn medicijnen kunnen kopen en kunnen werken aan hun toekomst.

het grote geluk zit binnen in ons hart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 95675

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: