Einde bouw 2e fase - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Einde bouw 2e fase - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Einde bouw 2e fase

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

20 December 2013 | Nederland, Eindhoven

Wauw wat is dit weer mooi, super, gaaf, trots, gewoon geen woorden om dit weer te omschrijven.

Een gewoon gezin in Nederland probeert een huis te bouwen voor een weesgezin in Kenia  and YES we can make it !!!!!! i believe in it

We zijn alweer een jaartje verder sinds ik met de plannen en sponsoring ben begonnen en zie hier het resultaat,

Met de bouw van de 2e fase zijn ze lang aan het bouwen geweest, maar het resultaat mag er wezen,
Heel erg trots zijn we op dit resultaat 
En ontzettend trots op Joris die er ondanks zijn drukke werkzaamheden, dit weer iedere keer goed onder controle houd samen met zijn broer Samuel .

Deze fase is weer afgelopen en ons vooruitzicht is nu op de 3e fase to the top ….
Hiermee willen we gaan starten in Maart…..

2014 Het nieuwe jaar in met een dak boven je hoofd! Klinkt zo vanzelfsprekend maar dat is het niet

Iedereen die een steentje heeft bijgedragen wil ik bedanken hiervoor, maar we zijn er nog niet, jullie financiële hulp is nog steeds nodig ,

Mijn kerstcadeautje aan het gezin Nado een dak op het huisje ……..

Jullie donatie is zeer welkom en word geheel besteed aan het huisje ….je kunt deze storten op rekeningnummer 863392660 tnv bianca wijgerse ovv huisje bouwen in Kenia
Elke kleine bijdrage helpt

Alvast dank je wel en hele fijne feestdagen
liefs Bianca