sport work out is een feit - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu sport work out is een feit - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

sport work out is een feit

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

14 April 2014 | Nederland, Eindhoven

Eindelijk was het dan zover ..... 13 april 2014 tijd om los te gaan voor ons goede doel

Ron , Ingrid, Marcel en ik waren nog druk met de laatste voorbereidingen , een beamer geregeld voor onze presentatie te draaien, bloemen ophalen bij bloemist Pasmans in Eindhoven die ons project graag wilde steunen door middel van mooie bloemen.

Rond 11.30 waren we in de sporthal om de voorbereidingen klaar te maken, banken neer te zetten, beamer instaleren en testen, dit alles was al een heerlijke warming up :-)

Fijn dat er ook al vrienden kwamen helpen,

Om 13 uur begonnen we eerst met het draaien van de presentatie zodat de mensen een nog beter beeld van ons goed doel zouden krijgen en hierna gingen we los met een super energieke, heftige zumba work out,
Zumba lijkt easy maar onder de leiding van superstar Ron is zumba zeker niet easy en wordt zelfs heerlijk zwaar. Ron haalde iedere keer verschillende mensen on stage en het energie level was ontzettend hoog

Het dak ging eraf :-)

De 2e work out de bootcamp was een uitdaging op jezelf .........
Zo heftig dat niet iedereen het kon bijhouden
Een heftig zware les en met behulp van gewichten werd de les nog zwaarder en iedereen ging echt tot het uiterste, Ron dreef je tot het uiterste

een pauze na deze work out was van harte welkom en we namen de tijd om de presentatie nogmaals te draaien daar er weer nieuwe mensen waren bijgekomen ,
Toch wel emotioneel om zo mijn presentatie te zien en te delen met zoveel mensen,

de 3e workout werd een feit de kick fun...
Een workout waarbij je de agressie in jezelf naar boven haalt en leert om jezelf te verdedigen en je tegenstander te verslaan,
Ron haalde de agressie in ons naar boven en pushed us to the limit door zelf als tegenstander voor ons te staan met 2 stootkussens om jezelf op los te laten
This was killing

Iedere keer dachten we nog 1 minuut, maar nee hoor nog 5 minuten erbij :-) jawel dat is Ron zijn manier om ons nog verder te krijgen

Ik kan zeggen dit was een fantastische work out
Alles was gaaf, de voorbereiding, het samen plannen, alles bedenken hoe gaan we het aanpakken, het idee van Ron om dit te organiseren, ik kan niet anders zeggen dan Ron jij bent een kanjer, voor je inzet , je lessen, je verassingen, voor alles , gewoon geen woorden voor dit gebaar

Ingrid super bedankt en het is fijn om je te kennen en dat je het hebt opgepakt om mee te helpen om dit samen met Ron te organiseren, Je hebt er heel veel tijd ingestoken met het maken van alle mooie pakkende teksten en het te delen, de flyers te maken, teksten voor de dagbladen , de compliatie van de video, ieder keer weer nieuwe teksten op de site van Movesandmore om te promoten, gewoon geweldig

Helma, Marc, Yvette, Cristina, Gemma, voor jullie hulp en alle spulletjes.

Verder iedereen die aanwezig was super bedankt voor de enrgie en aanwezigheid, en het is gaaf om te weten dat jullie dit alles met ons willen delen en steunen

Joris is nu druk bezig met alle spullen te kopen voor zijn dak
vanaf 2 Mei heeft hij voor het eerst sinds 3 jaar 3 weken vrij, betaald vrij omdat hij sinds een half jaar een contract heeft gekregen in het hotel
In de drie weken gaat Joris werken aan zijn huis, zijn energie geven aan het huis en zorgen dat het dak erop komt

ik houd jullie allemaal op de hoogte van de verdere ontwikkeling in het leven van de familie Ndao
xxxxx