het oude huisje bijna ingestort door de regen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu het oude huisje bijna ingestort door de regen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

het oude huisje bijna ingestort door de regen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

17 Mei 2014 | Nederland, Eindhoven

Het is regentijd in Kenia en het regent ontzettend veel, nooit bij nagedacht dat hierdoor de modder en de klei uit het huisje kunnen verdwijnen door de regen,

zeer verbaasd was ik ook toen ik 2 foto's kreeg met de melding, het oude huisje zegt vaarwel, Nee !!!! dacht ik niet het oude huisje afbreken, dit is jullie jeugd, jullie thuis.....
snel verklaring gevraagd en jawel de regen was de oorzaak waardoor een groot gedeelte van het huisje ingestort was....... Marcel dacht al dat dat de oorzaak zou zijn

helaas kunnen ze nog niet in het nieuwe huisje er zitten nog geen deuren in , volgens Joris is het niet veilig en is het er ook erg koud, er moet nog een vloer in en de muren moeten nog afgestukt worden, Het huisje moet eerst veilg bouw klaar zijn om er te kunnen wonen

Joris heeft de afgelopen 3 weken heel erg hard gewerkt , Het huisje wordt ontzettend goed, degelijk en zal niet zo snel instorten met een regenbui

het oude huisje wordt opgeknapt, het is en blijft hun thuis met alle mooie, blije en verdrietige herinneringen, maar ze blijven het altijd behouden.
Joris zou het opknappen als het nieuwe huisje af is, maar Samuel is alvast begonnen .........

We gaan nog even door met sponsoren, zeker omdat ik het heel erg fijn zou vinden dat het huisje nu snel af zou kunnen zodat ze definitief over kunnen huizen,