Josphat nog steeds niet geopereerd - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Josphat nog steeds niet geopereerd - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Josphat nog steeds niet geopereerd

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 Oktober 2014 | Nederland, Eindhoven

Gisteren kreeg ik te horen dat Jopsphat , het familie lid van Joris nog steeds in het ziekenhuis ligt in Nairobie, hij is nog steeds niet geopereerd en Josphat begint zijn hoop te verliezen, en Joris begint zich heel veel zorgen te maken.

Joris probeert geld in te zamelen voor de operatie, maar het is bijna een onmogelijke taak want de mensen hebben niets te geven... Joris weet ook niet precies wat de dokters willen, wat de kosten zijn, vandaag gaat hij alles voor mij duidelijk opschrijven, zo wordt het voor hem ook duidelijker en kunnen we kijken wat we voor hem kunnen betekenen en waar we mee kunnen helpen, Josphat kan nu ook steeds moeilijker eten en drinken ,
Joris vertelde me ik wil niet klagen, maar ik zie het niet hoe ik het moet doen, ik heb hoofdpijn van het denken en weet het niet meer,

Vandaag een nieuwe dag, een mooie dag, en gaan we kijken of we het helder kunnen krijgen voor Joris zodat hij verder kan en hopelijk Josphat goed kan herstellen,

Nog een weekje thuis en dan gaan we iedereen weer ontmoeten, oma wacht iedere dag op ons , zo mooi , zo dankbaar dat we dit mogen doen, en drie weken mogen samen leven met hun , , mijn gevoel is niet in woorden te beschrijven ...........

Trots op ons dat we zoveel spulletjes kunnen meenemen, en trots op mijn mama die samen met haar vriendin heel veel kleine tasjes heeft gemaakt die we mogen gaan uitdelen in een weeshuis ........... almost