weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu weer thuis - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

weer thuis

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

16 November 2014 | Nederland, Eindhoven

wat is het raar en onwennig om weer thuis te zijn, er aan te denken dat je weer met bestek moet eten, en dat het hier in Nederland ontzettend koud is vergeleken met Kenia

Alle foto's zijn geplaatst bij alle belevenissen.... geniet ervan en beleef ons avontuur mee, het gemis is er alweer, maar iedere keer weten we waarvoor we alle energie geven om onze familie in Kenia te helpen.. zo dankbaar en zo gewoon, voor ons ook geen inspanning teveel om dit allemaal te doen, het innerlijke geluk is datgene wat telt en daar kan geen geld of materialisme tegenop... Joris hoopt ooit in zijn eigen leven te kunnen voorzien, hij vind het verschrikkelijk om zo arm te zijn en zo afhankelijk van ons , Het is niet zoals Marcel en ik dat zien maar we erkennen zijn gevoel...

zijn 2e gespek in het hotel verliep goed.... helaas is het salaris heel erg weinig ongeveer 90,- euro per maand de helft van wat hij had in het Hotel Diani sea resort, maar alles beter dan niets dat zegt hij zelf ook .... en verder gaat hij nu met zijn dromen... Het huisje leggen we nog steeds even stil. Ook wij moeten weer wat financiële kracht opbouwen om iets te kunnen doen, en ook wil Joris voor zijn gevoel eerst Josphat helpen en dan pas hiermee verder gaan. Wij staan volledig achter zijn beslissing....

Verder is Joris druk bezig om een baan te regelen in het diani sea lodge voor Samuel, druk druk druk voor iedereen..... hopelijk wordt alles beter en kan hij later veel aan zichzelf werken, diepe respect voor wat hij allemaal doet voor de familie