hele fijne feestdagen voor iedereen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu hele fijne feestdagen voor iedereen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

hele fijne feestdagen voor iedereen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

25 December 2014 | Nederland, Eindhoven

Kerstmis,.... dagen gevuld met liefdevolle mensen om je heen, familie , vrienden en kennissen, iedereen die je dierbaar is en die je een warm hart toedraagt. Namens Joris en ons gezin van Project Kenia willen wij iedereen hele mooie en liefdevolle dagen toewensen.

Joris is samen met zijn familie in Mazeras zoals ik eerder al had beschreven om hier samen kerstmis te vieren. Vandaag kreeg ik nog een mooie foto van een kerstboom uit Kenia.

De inzamelings actie voor Josphat heeft helaas niets opgeleverd niet in Kenia en niet in Nederland. Afgelopen zondag was de meeting in Kenia , maar de area leader heeft het laten afweten, eerst was hij een uur niet bereikbaar en toen hij de telefoon opnam vertelde hij pas te komen als hij klaar was met zijn werk wat voor hem op dat moment belangrijker was. Joris had ongeveer 30 mensen verzameld heel veel mensen wisten niet dat de datum verzet was, ook hier had de ara leader weer in verzuimd. Hulp van de kerk heeft Joris wel gekregen en hem erdoorheen gesleept. Joris had heel veel voorbereid voor alle gasten, stoelen en water. De meeting zou om 14 uur beginnen en gasten werden verwacht vanaf 12 uur, helaas door het op onthoud met de arealeader begonnen ze pas om 14.30 en duurde het allemaal tot 18 uur. De pastoor vertelde Joris om uiteindelijk zelf maar te starten. Heel erg moe, down en in de steek gelaten voelde Joris zich mentaal erg moe en kon mij dit bericht pas 3 dagen later vertellen in een zeer uitgebreide email. Hierin was zijn teleurstelling, maar ook de inzet en alle gegeven energie goed te voelen, Ik voelde enorm verdriet, maar ook een trots en een volhardheid in zijn schrijven en een gezin wat volkomen achter Joris staat. Ik ben zeer trots op hem en zoals hij mij vaker verteld na een tegenslag "er staat ons vast iets veel mooiers te wachten "..

Ik wil dit bericht dan ook positief en met een glimlach afsluiten. Het liefdevolle gevoel waarmee we alles doen blijven we behouden en iedere dag zijn we gezegend, positief en dankbaar voor alle kleine dingen in het leven die zo vanzelfsprekend zijn. :-) Xx