een noodkreet voor Josphat !!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu een noodkreet voor Josphat !!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

een noodkreet voor Josphat !!!!!

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

15 Maart 2015 | Nederland, Eindhoven

Een noodkreet voor Josphat !!!!

In het vorige berichtje hebben jullie kunnen lezen dat het zeer lastig was om het geld bij elkaar te krijgen voor de rolstoel van josphat. Uiteindelijk was het Joris gelukt om 90 euro bij elkaar te krijgen en de rest hebben we vanuit ons gezin gegeven.. Een mooie donatie binnen ons gezin werd warm ontvangen en Joris heeft het geld overgemaakt zodat Josphat zo snel mogelijk de rolstoel kon krijgen.
Het ziekenhuis kan nu niets meer doen voor Josphat en hij kan/ mag het ziekenhuis verlaten en terugkeren naar Mazeras in de rolstoel. Thuis bij vrouw en kinderen zal hij leren omgaan met de rolstoel en proberen zijn leven te hervatten.

Voordat Josphat het ziekenhuis mag verlaten zal eerst de ziekenhuis rekening betaald moeten worden , de kosten bedragen ongeveer 600,- euro. Joris heeft ons niet om financiële hulp gevraagd , maar al geruime tijd was hij erg stilletjes en in zichzelf teruggetrokken. Uiteindelijk vandaag kwam het eruit wat er in zijn hoofd afspeelt, waar hij nog maar alleen aan kan denken en wat hem heel veel energie kost..familie en vrienden pushen hem om meetingen te regelen, die uiteindelijk niets opleveren. De vader van Josphat zou dit allemaal moeten regelen, maar die staat al lange tijd buiten het leven van Josphat, helaas. Josphat heeft Joris vroeger heel erg geholpen toen hij het heel erg moeilijk had vandaar dat Joris nu al het mogelijke wil doen voor Josphat. Financiele hulp is nergens te halen zoals jullie wel weten van de meeting met de headdistrictor dat op een fiasco uitliep. Joris is naar Kwale gereisd om alle hulp aan te vragen, Joris is al zolang bezig , maar met geen resultaat.

Daarom nu mijn oproep aan iedereen, willen jullie ons helpen Josphat te helpen !!!!!!..... Iedere bijdrage is welkom, heb je vragen stuur me een berichtje, Heel veel hebben we al kunnen doen vanuit onszelf zonder hulp, maar nu zou het heel fijn zijn als we hulp krijgen, dus lieve mensen doneer en help Josphat!!!!

wil je ons helpen, NL89ABNA0863392660 tav Bianca Wijgerse ovv josphat Kenia
je steun komt direct terecht en wij houden je op de hoogte

Deze foto's heb ik al vanaf de 1e dag in mijn bezit dat hij in het ziekenhuis lag, nu bijna 9 maanden geleden, , ik heb Josphat aan de telefoon gehad toen we in Kenia waren, en zeer zeker zal ik hem zien als we weer in Kenia zijn , hij woont op loopafstand van Joris zijn huisje in Mazeras. Hoe fijn zou het zijn als hij nu snel weer naar huis kan.......