Joepie !!!!! We gaan weer verder bouwen !!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Joepie !!!!! We gaan weer verder bouwen !!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Joepie !!!!! We gaan weer verder bouwen !!!!!!

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

25 April 2015 | Nederland, Eindhoven

Na even een rustpauze om alles op een rijtje te zetten met alle familie omstandigheden vond oma het afgelopen week genoeg en vroeg wanneer er een kamer klaar zou kunnen zijn voor haar om in te slapen smile-emoticon. Op dit moment regent het heel veel in keina en is het voor oma te koud om in het oude huisje op het versleten martras op de grond te liggen

Deze actie van oma hebben we natuurlijk direct op gepakt en we hebben Joris aan het werk gezet. De volgende dag kon hij cement kopen en ging hij weer op zoek naar een goede , maar betaalbare bouwer om 2 kamers af te pleisteren, en deuren erin te hangen.... Super super wij zijn weer blij.... Ook is Joris op zoek gegaan en heeft een 2 persoonsstapelbed gekocht en een bed voor oma.... Nu 4 weken hard werken en dan hopen we een heel eind klaar te zijn met deze kamers ........ Het is heel mooi om te zien hoe veel Joris aan het rekenen is om het beste uit de donatie te halen .... @ trots