zondag 27 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu zondag 27 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

zondag 27 dec

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

03 Januari 2016 | Nederland, Eindhoven

Afgelopen zondag hebben we een hele goede vlucht gehad met KLM.

Maandag ochtend Kenia tijd 2 uur waren we op plaats van bestemming. Na een heerlijke nachtrust hadden we een fijne dag voor de boeg. Na ruim een jaar verder zijn we eindelijk terug in Kenia.

Het was weer heel bijzonder om Joris terug te zien in zijn eigen land, hier waar hij alles kent, de weg weet , hier waar hij thuis is.
Het was heel fijn om weer eens goed bij te praten. Hele kleine dingen kunnen hele verhalen vormen.

Het is zo goed om weer eens te beseffen dat er hard gewerkt moet worden aan een vriendschap in 2 verschillende werelden. Voor je het weet heb je een miscommunicatie over hele kleine dingen, zoals het uitspreken van een datum in het Engels. Na uiteindelijk het simpel schrijven op tafel bleek dat we allebei dezelfde datum bedoelde