5 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 5 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

5 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

07 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

5 jan
In de ochtend besloot ik om met 2 volle tassen richting de kamer van Joris te lopen. Er bestaat een local bush route die wat korter lijkt te zijn en die ik 1 of 2 keer met joris heb gelopen...er is ook een veilge zeer herkenbare route langs de grote weg....ik hou van uitdagingen en vertelde marcel ik neem de bush route en ga deze proberen. Ik probeerde Joris te bellen om te zeggen dat ik eraan zou komen , maar hij nam niet op. Ik vertrok met goede moed.. Het begin stuk was makkelijk en herkenbaar, toen kwam ik lamgs een huis en twijfelde ik links of rechts, ik dacht met rechts een goede keuze te maken..ik liep door en kwam op een splitsing beetje rechts aanhouden of links volgen ik koos voor links en liep weer door... Passeerde links en rechts wat mensen hallo . jambo, your fine ? Hahaah yes im fine , do you need help ? Hahaah no no help im fine... Ik liep verder door en begon nu toch te denken dat ik verkeerd liep ..de weg eindigde... Geen doorgang meer...ik besloot om te draaien en dezelfde weg terug te nemen naar ons local verblijf en dan maar de grote weg.. Joris belde ...ik vertelde ik ben verdwaald..waar ben je hahaahah dat weet ik niet ik ben omgedraaid en probeer nu dezelfde weg terug te lopen ..de verbinding viel weg... Ik wilde links aanhouden om toch te proberen naar zijn kamer te komen maar ik werd gevolgd door 3 kenianen , vriendelijk maar toch. Ik draaide om en liep terug ... En schoolmeisje liep mee .. Gaat het kam ik helpen, nee hoor het gaat goed... Joris belde weer ... Het beltegoed was op ... Waar ben je , tja als ik dat zou weten... 2 mannen aan het werk , hier ik geef hun gewoon mijn telefoon zei vertellen jou wel waar ik ben...gelukt ik hoefde alleen een klein stukje te lopen dan links af , en ik was bij de grote weg dacht ik.. Hahaah ik liep en keek naar rechts zeer herkenbaar dit leek wel op de weg naar joris kamer , ik liep terug keek nog eens en liep de straat in , jawel ik was bij joris kamer . wilde ik eerst terug naar ons local verblijf of de grote weg .. vond ik toch joris zijn kamer na flink dwalen door de bush hahaah terug toch maar via de grote veilige weg ik vertelde later de kortere weg door de bush was leuk maar duurde veel langer en niet te volgen ...helaas ik ben geen bush vrouw.....

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 95672

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: