8 jan, 9 jan . 10 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 8 jan, 9 jan . 10 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

8 jan, 9 jan . 10 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

17 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

8 jan
Vandaag hebben Joris en marcel in de middag een filmpje gekeken en ik heb de handwas gedaan.. In de avond zijn we naar de shop van joris gelopen.. Deze shop hebben we vorig jaar geholpen om mee on te richten met planken ect..vandaag zag ik ook mijn lieve kleine vriendinnetje van vorig jaar weer. Ze zag me zitten en herkende me meteen ...

9 jan
Al sinds we weg zijn uit mazeras en we besloten hebben om de vloeren en de plafonds af te werken zijn samuel en een werkman iedere dag bezig geweest met vloeren egaliseren... Helaas kan ik hier geen foto van sturen omdat er geen Android telefoon aanwezig is... Ik bedacht net misschien kan samuel even lopen naar Josphat de man in de rolstoel om even de telefoon te lenen, maar ja dan hou ik samuel weer van het werk en dat is ook niet de bedoeling...maar ik kan het Joris altijd even vragen zoeten... Wij gaan vrijdag weer naar mazeras voor 4 dagen. .. Dan gaan we Josepha weer bezoeken en een zus in marakani, een avondwandeling in mazeras maken en heel misschien waar ik wel op hoop is hier hun tante zien die heel veel op hun overleden moeder lijkt...zoals ze zelf zeggen ze is een mooie look a like van haar... We hebben veel over hun mama gesproken er zijn een paar foto's binnen de family aanwezig.. Ik wil proberen haar herinneringen levend te houden .... Ze zijn allebei zo jong overleden en de achtergebleven kinderen waren ook veel te jong ...helaas voor oma is het te pijnlijk om foto's te zien dan wordt ze boos... Doet teveel pijn ...
Heel snel zullen jullie wat nieuw foto's zien we zitten niet stil maar helpen verder

10 jan dinsdag
In de ochtend eerst geprobeerd om een verhaal op de andere website te plaatsen. Het werkte Wi-Fi hospita aan op de telefoon het verhaal gekopieerd van Facebook en toen 6 foto's uploaden. Dat ging de vorige keer ook goed, nu duurde het 2 uur en de laatste foto heb ik afgebroken. Wat een lange duurzame handeling. Sorry naar dat probeer ik niet nog een keer.
Hierna een heerlijke wandeling gemaakt met deze kleine stoere vent. Hij vond het heerlijk samen met mij. De paraplu is om hem tegen de felle zon te beschermen, we zitten hier vlak onderde evenaar. We hebben een fijne wandeling gemaakt van ruim een uur. We zijn via de bushroute naar mijn local logeerplaats gelopen hier wat kleine dingen gedaan en uiteindelijk terug gelopen. Toen ik hem uiteindelijk terugbracht lag hij diep in slaap.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 95720

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: