25 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 25 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

25 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

26 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

alweer een week terug in nederland en alles is weer als vanouds. Het werken, sporten en de weg weer vinden in ons contact met Kenia. Oppassen dat we onze dagen niet te vol plannen en ruimte voor onszelf overhouden is heel belangrijk.
Ook in Kenia gaat het leven weer door. Joris heeft de winkel weer geopend en is blij met de paar klanten die hij per dag heeft, het is nog steeds erg rustig met de verkoop helaas en als hij 3 stuks verkoopt op een dag is hij heel erg blij.
Samuel is ook weer gestart met zijn opleiding in Mombasa en deze hebben we betaald na aankomst in nederland...
Het leven is ondanks onze hulp nog steeds iedere dag puzzelen om rond te komen, en Joris hoopt dit jaar op een betere baan met een vast inkomen zodat hij minder afhankelijk zou kunnen worden.
Ik ben weer druk bezig met iedereen te vertellen over mijn ervaringen en de hulp die ze eventueel kunnen geven,
de sponsoring met de sponsor box bij de emballage gaat weer door, supermarkten bellen, en op mijn vrije dagen de A4 inleveren en eventueel het gesponsorde geld ophalen, ,
Weer sparen om hard aan het huisje te kunnen werken
Iedereen die hulp wil geven kan mij een persoonlijk berichtje sturen voor informatie