30 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 30 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

30 dec

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 December 2017 | Nederland, Eindhoven

Zaterdag 30 dec ,

Morgen is het 31 dec en dan gaan we naar Mazeras. Joris is heel druk bezig alles te organiseren en is vandaag vertrokken naar Mazeras om hier alles schoon te maken voor ons . De lange weg met de matatu naar de ferry , de ferry oversteek , de matatu naar Mazaras en dan de motorbike naar het huisje is een lange weg die ik morgen of wanneer jullie weer mail ontvangen zal beschrijven. De weg terug maakt hij ook vandaag weer. Wat een werk en dat alleen maar voor Marcel en mij. Hij doet dit met liefde en plezier om zo zijn dankbaarheid te tonen aan niets mag ons iets ontbreken

Marcel en ik zijn rustig opgestaan , ontbijt gehad en een douche, hoewel de douche zeer zwak is en ik met opfris aan de kleine kraan uit de muur, ook hier was ik mijn haren onder, ik zal later de douche proberen maar hij is te zwak om mijn haren uit te spoelen met shampoo

Er is veel veranderd in Kenia , zo hebben ze op de weg fly-over gemaakt.
Ook is de supermarkt Nakumat niet meer daar en waar we free wifi hadden bij Avanti is er niet meer, die hoek is nu erg leeg , pinnen doe ik ook niet meer daar. Helaas voor alle hotels die daar aan de kust liggen en de toeristen

Wij zitten aan de parallel weg hiervan en onze staat is zo fijn , met kleine local stalletjes, en iets verder door de grote markt en het winkelcentrum Navers waar meer winkels bij komen.

Ik moest even denken hoe nu deze website bij te houden en probeerde het met mij telefoon , maar dat was een beetje lastig , er zit vlakbij Joris zijn shop een cyber cafe en daar zit ik nu deze website te updaten.

de komende dagen zijn we in Mazeras denk ik tot 2 jan , hierna zullen jullie weer wat berichtjes ontvangen van mij

Vanavond gaan we bij Aisha eten en zien we Sandro weer , hopelijk went hij er steeds meer aan om me te zien