Joris naar school - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Joris naar school - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Joris naar school

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

04 Februari 2018 | Nederland, Eindhoven

Onmiddellijk toen wij weer terug gingen naar Nederland heeft Joris zich verdiept in de studie, zich onmiddellijk ingeschreven en ook meteen begonnen.

Dit omdat de opleidingen allemaal starten vanaf de 2e week van Jan.
Eerst is hij nu begonnen met de opleiding Franse taal, de cursus van 4 mnd.
Om naar school te gaan ,moet Joris best veel reizen. De opleiding is in Mombasa, dat betekend dat Joris eerst met de matatu 40 min moet reizen tot de ferry, dan hopen dat je als voetganger niet te lang hoeft te wachten bij de ferry. De ferrry maakt de oversteek naar het centrum van Mombasa waar Joris weer de matatu, of de tuc tuc moet nemen om de school te bereiken.

Alles bij elkaar meer dan anderhalf uur reizen per dag heen en dezelfde route ook weer terug. Joris heeft het er graag voor over.

In Kenia was ik al bezig om hiervoor een aantal sponsoren te vinden die ons zouden willen helpen deze droom te realiseren. Dat is voor een heel groot gedeelte gelukt en we zijn hiervoor zeer dankbaar.
Mochten er nog mensen zijn die een stukje van deze opleiding mee zouden willen sponsoren neem dan gerust contact met me op en ik zal alles uitleggen.

Hierbij nog een aantal foto's van Joris en de opleiding