Super trots en zeer dankbaar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Super trots en zeer dankbaar - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Super trots en zeer dankbaar

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

01 Augustus 2018 | Nederland, Eindhoven

Wat ben ik ongeloofelijk trots op mezelf, en ontzettend dankbaar voor alle hulp die mij gegeven wordt omtrent mijn project in Kenia

Vanmorgen stuurde Josphat mij 2 foto's van de 2 nieuwe kamers die we afzonderlijk van het huisje aan het bouwen zijn.
Zo mooi om de vorderingen van de bouw te zien.
Dolgelukkig ben ik dat ik dit met mijn inzet heb kunnen realiseren, maar zonder de sponsorhulp was dit niet gelukt.
Dankzij de maandelijkse donatie aan dit gezin via mij hebben we deze kamers kunnen bouwen.

Zoals jullie in de vorige berichten konden lezen was het huis van Josphat bijna aan het verzakken door de regen. Josphat zit in een rolstoel en kon bijna geen kant meer op.

In overleg met Joris maakte we een berekening en lang konden we niet wachten.
De kamers zijn nog niet af, ze hebben nog enkele golfplaten nodig om het dak af te maken.
De betaling is vanmorgen gedaan zodat ze hiermee verder kunnen.

Super super trots ben ik , en nogmaals zeer dankbaar voor alle hulp en vertouwen in mij.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 95650

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: