22,23 sept 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 22,23 sept 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

22,23 sept 2018

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

24 September 2018 | Nederland, Eindhoven

22,23 sept

We hebben een heel fijn weekend gehad. Zonder haast op zaterdag opgestaan en na een goed ontbijt vertrokken we met de bus naar het station. We namen de trein naar Amsterdam.
In Amsterdam hebben we heerlijk gewandeld langs de grachten , genoten van de zon , en onze ogen uit gekeken van de drukte.

We brachten een bezoekje aan Madam Tussaud en Joris vond het ontzettend mooi. De binnenkomst was erg leuk en werd heel spannend gemaakt. Hierna zagen we alle wassen beelden en ik vertelde Joris dat je met iedereen op de foto mocht. Je mocht ze zelfs aanraken , een kroon opzetten , en af en toe meedoen met de gekkigheid.
We hebben zo hard gelachen ,

We hebben gegeten in een voortreffelijk klein chinees restaurant , wat erg bekend staat in Amsterdam.
Moe, voldaan en lekker uitrusten in de trein terug naar huis.

Zondag
Een regenachtige herfstdag in Nederland. Joris heeft al vele jaargetijden leeggemaakt in Nederland. In 2015 een extreme warmte. En in deze vakantie ook vele warme dagen, vandaag de herfstachtige dag met veel regen en nu dan ook een aantal koude dagen.
Flink opwarmen met een kopje thee en een dikke trui aan , zo zijn we vandaag toch even op pad gegaan naar de action, en de praxis. Genoten van alle mooie kleurrijke planten en bloemen maakte ons weer erg vrolijk.

In de avond heb ik zorg gedragen voor het overmaken naar Sabrina voor sportkleding op school. Een rekenfout is zo gemaakt toen Sabrina schreef dat het 120 euro zou zijn. Ik schreef bedoel je 12000 Keniaanse shilling ?
Ze schreef nee ik bedoel 1200 Keniaanse shilling. Dat schilt een 0 achter het bedrag. Ze zie je maar weer dat duidelijkheid erg van belang is hierover. Praten we in euro of in shilling. Met een goed gevoel 12 euro overgemaakt voor de sportkleding voor haar school