27 oktober 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 27 oktober 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

27 oktober 2018

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

27 Oktober 2018 | Nederland, Eindhoven

27 oktober 2018

Afgelopen vrijdag is de begrafenis geweest van josphat zijn moeder.
Joris heeft alles mee geregeld samen met josphat.
Het lichaam van josphat zijn moeder is vervoert via een auto van het ziekenhuis im mombasa naar de plaats vaar josphat woont, Mazeras

Het regende de afgelopen dagen en het zou niet ophouden. Een tent was er besteld en een pastoor geregeld. Iedereen was op de hoogte gesteld en ze hoopte op wat contributie van de aanwezige om zo de nodige kosten te kunnen betalen.
Kosten van het ziekenhuis en het vervoer naar Mazeras, de tent en wat te eten voor de aanwezige.
We hadden al wat gedoneerd en dat er kosten over zouden blijven had ik al verwacht.
Dankzij wat extra donaties van sponsoren hebben we de kosten kunnen reduceren. Heel veel dank hiervoor. Iedereen verdient een waardig afscheid en dat hebben we hiermee wel bereikt. Dat is het minste wat ik vanuit nederland heb kunnen regelen

Als dank stuurde Joris mij vandaag 2 zeer bijzondere fotos. Foto's van zijn eigen moeder. Foto's die al meer dan 20 jaar oud zijn maar door het overlijden van josphat moeder weer naar boven kwamen.
Op de foto staat Joris zijn mama en op de andere foto staan ze samen Joris zijn mama met josphat zijn moeder...
Zo bijzonder om deze foto's te zien en dat Joris deze heeft gekregen.
Een kleine zonneschijn op een afscheid van zware dagen.