Een verschrikkelijk ongeval met de ferry - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Een verschrikkelijk ongeval met de ferry - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Een verschrikkelijk ongeval met de ferry

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

02 Oktober 2019 | Nederland, Eindhoven

Een verschrikkelijk ongeval met de ferry in Mombasa.

Een auto met 2 pasagier, een vrouw van 35 jaar en een 4 jarig dochtertje is te water geraakt in de Indische Oceaan.
De auto stond niet op de handrem en is naar achteren gaan schuiven.
De ferry die iedere dag door vele Kenianen als oversteek wordt gebruikt is niet zo beveiligd als we dat in Nederland kennen.
De laadklep gaat niet omhoog als de ferry weg vaart.
Zeer waarschijnlijk is de auto een stukje naar achteren geschoven en hierdoor op de schuine
laadklep en zo te water geraakt.
De ferry was al halverwege, niemand kon iets doen.

Vele malen heb ik ook de oversteek gemaakt met de ferry. Ook Joris die deze keer op de ferry stond toen het ongeluk gebeurde

Hieronder mijn eigen filmpje wat ik afgelopen keer gemaakt het toen ik met de ferry overstak.
Ik heb ingezoomd op de laadklep en zie hoe risico vol de laatste auto's erop staan