11 oktober 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 11 oktober 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

11 oktober 2019

11 Oktober 2019 | Nederland, Eindhoven

Inmiddels 4 weken terug en alweer zo hard bezig met verzamelen en investeren.
We hebben al 2 zeer mooie stevige koffers gekregen en binnen ons gezin wordt ook flink opgeruimd.
Gisteren kwam een vriendin langs met vele mooie open schoenen.
Ben zo happy hier kan ik echt mensen blij mee maken strakjes

Een grote update heb ik nog niet.
De moeder en dochter van het ongeval met de ferry zijn nog niet gevonden.
Sabrina doet het goed op school en ook het leven van Josphat gaat weer door.

Joris gaat vandaag op zijn vrije dag naar mazeras om te kijken hoe het met oma gaat.
Joris ziet dan meteen ook Simon , Emanuel en Jackie.
Joris zal blijven tot zaterdagochtend en dan weer terug reizen, omdat hij zaterdag nacht weer moet werken.

Mochten er nog mensen willen nadenken over een donatie , of in een project willen stappen wat ik ondersteun, neem gerust contact op met mij en ik leg je alles uit wat we doen en hoe we ondersteunen.

Voor iedereen een mooie herfstachtige vrijdag