rommelmarkt weer groot succes!!!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu rommelmarkt weer groot succes!!!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

rommelmarkt weer groot succes!!!!!!!!

Door: marcelbianca

27 Mei 2012 | Nederland, Eindhoven

De rommelmarkt afelopen zondag was een groot succes. Samen met Yvette reden Marcel en ik naar de locatie Hendrik Staetslaan. We waren er om 7.45 en er waren nog geen andere marktbezoekers om hun kraam in te ruimen. We hielpen onze kraam opbouwen en mochten alles al inruimen. ondertussen begonnen er al mensen te komen en wij begonnen te verkopen tijdens het inruimen . Dat liep allemaal prima. Zo rond 9.30 kwamen onze meiden samen met Ivi en kregen we er nog flinke hulp bij dat was fijn. Weer veel patienten gezien van de praktijk en ook vrienden en ouders kwamen voorbij.

Zo rond 13 uur was het flink schrikken en hoorde we een flinke knal en liepen er veel mensen en kinderen in paniek onze kant op. Het bleek er was een gasfles ontploft van de viskraam die op een zeer centrale plaats stond bij een springkussen en nog meer kinder atracties. Er volgde nog 2 knallen en daarna een flinke brand, gelukkig was de brandweer snel ter plaatste e waren er geen gewonden. De schrik zat er bij iedereen wel even goed in , maar toen bleek dat alles onder controle was ging de rommelmarkt gewoon door.

De opbrengst was weer heel erg mooi, We stonden daar met ons spandoek voor kenia en ook onze sponsorpaal was erbij waardoor iedereen kon zien voor welk doel we op de rommelmarkt stonden.

As dinsdag gaan de meiden hun vacianaties halen, roy heeft die van hem al gehad samen met een goede uitleg ivm zijn diabetes