even een berichtje voor iedereen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu even een berichtje voor iedereen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

even een berichtje voor iedereen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 Oktober 2012 | Nederland, Eindhoven

jambo jambo

Even een kort berichtje om aan iedereen te laten weten hoe het met ons gezinnetje gaat in Kenia.

we hebben heel weing vrije tijd gehad heel veel dingen gezien en gedaan, en natuurlijk heel erg hard gewerkt.
Als we in Nederland zijn zet ik er de verslagen van iedere dag op

We hebben Heel hard gewerkt, heel veel emoties gehad, al een aantal scholen bezocht en de kids zelf al een weeshuis.

as zaterdag hebben we een busje gehuurd en gaan we met ons gezinnetje nog 2 weeshuizen bezoeken, een meisjes internaat,het gehandicaptten internaat het lokale ziekenhuis en de lokale markt, verder nog dingen die we op onze weg tegenkomen

nog genoeg te doen dus

we hebben te maken gehad met een opstootje in mombasa waarbij 2 doden zijn gevallen, we waren geen getuigen hiervan maar het was op de weg naar school. mijn vraag is zou iemand dit artikel voor mij kunnen printen het heeft nl volgens mij dinsdag in de volkskrant gestaan, verder is hier alles goed met iedereen,

heel veel liefs van ons gezinnetje en we maken heel veel mensen blij met al onze spulletjes zelfs roy geeft zijn schoenen weg

dit zijn weer zeer mooie herineringen veel liefs voor iedereen
Xxxx