Michiel naar Kenia, ik wil mee..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Michiel naar Kenia, ik wil mee..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Michiel naar Kenia, ik wil mee.....

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

11 Januari 2013 | Nederland, Eindhoven

Michiel gaat over een maand naar Kenia, en gaat onze Joris zien....Wauw...

Maar eerst ,
Deze week zijn onze sponsorpalen naar de supermarkten gegaan.
Heel veel dank ben ik aan Rob verschuldigd die ik meteen in het nieuwe jaar aan het werk heb gezet, om voor mij nieuwe frontplaten te maken, deze zijn door zijn creative inzet super mooi geworden en zullen zeer opvallend staan in de winkels

Mijn mannetje Marcel die opeens ook druk aan de slag moest om de palen weer op te pimpen , nieuwe gaten erin te maken , de platen erop te doen, en dan mij super trots een foto doorsturen toen de 1e af was, heel veel dank lieverd

de 1e tekeningen voor het huisje van Joris zijn gemaakt, veel over en weer gesproken met Joris en Michiel, dingen moeten worden aangepast, wat is mogelijk voor Joris en wat is ons budget.... heel veel tijd en energie , maar straks leverd het een mooi huisje op , en onze Joris is nu al helemaal happy dat de plannen echte vormen gaan krijgen

Vanmorgen een berichtje gelezen van Michiel, hij vertrekt over een maand naar kenia om zijn eigen projecten te bezoeken , en blijft 5 maanden weg

In die tijd is Michiel ook werkzaam aan de kust en neemt hij contact op met onze Joris, ze gaan samen met de aannemer de locatie bekijken en spijkers met koppen slaan.....

Dreams come treu.......

en hier zit ik dan met een gevoel..... ik wil mee......
Ik ga heel erg hard mijn best doen hier om het huisje te realiseren en financieel mogelijk te maken.... sponsoring te zoeken........

en wij gaan terug , nu nog niet maar in 2014 gaan Marcel en ik zeker logeren in het nieuwe huisje van onze Joris ........

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 95679

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: