broertjes naar school..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu broertjes naar school..... - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

broertjes naar school.....

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

29 Juli 2013 | Nederland, Eindhoven

Ondanks onze hulp blijft het af en toe zeer moeilijk voor Joris om vader en moeder tegelijk te zijn voor zijn 4 broertjes...

Nu was even het moment daar dat Joris het weer moeilijk had.

Rekeningen van scholen werden hem teveel.. 2,5 maand zonder salaris brak hem even op.

De tijd dat het hotel Diani gesloten was kon hij geen reserve opbouwen , een maand voor sluiting kregen ze al geen salaris meer en toen het hotel weer openging heeft hij ook de eerste 3 weken geen salaris ontvangen.

De tijd dat Joris in het hotel Amani werkte was ook op vrijwillige basis dus zonder salaris met hoop op een vast contract.

Joris had goede gesprekken met zijn 2 oudste broertjes Samuel en Peter. Het waren voor Joris ook hele vervelende gesprekken , om zijn broertjes te moeten vertellen jullie kunnen nu even niet naar school, maar , zeer waarschijnlijk duurt dat maar 2 weken misschien 3. Joris probeert zijn broertjes iedere keer weer hoop te geven op een betere toekomst.

Heel heel erg gelukkig is Joris met onze hulp. Samuel is inmiddels weer terug op school en peter kan hopelijk volgende week weer gaan. Samuel en Peter willen ook heel graag terug naar school, ze willen heel graag leren.

Dolblij zijn wij dat met onze hulp aan Joris wij hiermee ook de 4 broertjes helpen een betere toekomst te geven.

Joris houd ons nog steeds heel erg goed op de hoogte hoe de situatie binnen zijn gezin is..ook werden we weer verblijd met een aantal mooie foto's.....

voor ons een groot geschenk om die tevreden gezichtjes te zien , een klein gebaar van ons om dit gezin te helpen is iets onmenselijks groot voor hun, een overlevings kans in Kenia ........