liefdevolle kerstdagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu liefdevolle kerstdagen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

liefdevolle kerstdagen

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

25 December 2016 | Nederland, Eindhoven

Mooie doelen bereikt,...!!!!

Super trots ben ik dat we dit jaar een paar mooie doelen hebben bereikt dankzij steun van mensen om ons heen .... We hebben hele belangrijke doelen bereikt

Zo kwam uit onverwachte hoek de stabiele steun voor het gezin van Josphat,...... Dank je wel lieverd hiervoor, zo fijn dat ik de tussen persoon mag zijn om dit gezin ook te helpen in hun dagelijkse voorzieningen en de gezondheid en studie van de kinderen...

Ook nog dit jaar gerealiseerd , de opleiding van Emylian ...... vanuit onverwachte hoek werd ons de helpende hand geboden waardoor zij een opleiding kan gaan volgen met een erkend diploma en nog een franse taal erbij.... hoe mooi is dit en dankbaar.... de sponsor zo lief , zo onverwacht, lang niet gesproken of gezien en dan dit initiatief...... dank je wel

Het huisje in Mazeras heeft nu een plafond en een vloer 2 grote projecten die we dit jaar hebben gedaan hiervoor ben ik alle supermarkten en alle klanten zeer dankbaar voor hun donaties
morgenochtend vliegen we naar Kenia en gaan we weer mooie herinneringen maken , ben erg stil van alle emoties en alle lieve dingen die me overkomen .... mijn geweldige gezin , mijn liefdevolle werk en dan ook mijn project wat is uitgebreid met 3 liefdevolle mensen voor stabiele steun,

Wij wensen iedereen liefdevolle kerstdagen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 186
Totaal aantal bezoekers 95670

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: