Diefstal van de sponsorbox - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Diefstal van de sponsorbox - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Diefstal van de sponsorbox

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

02 Maart 2017 | Nederland, Eindhoven

Diefstal in de supermarkten voor ons huisje in Kenia....
Helaas stelen mensen nu ook al de opbrengsten van de sponsor actie bij de embalage...zeer triest dat de mensen denken dat ze dit geld nodig hebben en hierdoor anderen benadelen. Ze doen niet alleen alsof ze eigenaar vab het project zijn ...nee vandaag is mij verteld dat een vrouw afgelopen week gewoon met de gehele sponsorpaal is weggelopen

Ons huisje in kenia kan alleen gebouwd van dit geld ....giften van mensen...op een andere manier bouwen is helaas niet mogelijk
Mochten jullie een andere manier weten hoe ik eventueel geld in kan zamelen ..ik sta open voor alle ideeen ...mochten jullie een donatie willen doen...eenmalig of als vaste donateur..ik houd je altijd goed op de hoogte en je helpt hiermee een weesgezin van 5 jongens en oma...
Een waarschuwing voor mij en de supermarkten om zeker de volgende keer beter op de legitimatie te letten