1e stap naar electriciteit - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 1e stap naar electriciteit - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

1e stap naar electriciteit

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

17 April 2017 | Nederland, Eindhoven

de eerste stap naar electriciteit is gezet

Heel graag zou ik in 2017 het huisje in Mazeras willen voorzien van elektriciteit... Ik had weer een bedrag bij elkaar gesponsord en Joris vroeg wat ik graag zou willen doen aan het huisje. Ik vroeg, is elektriciteit een te grote stap. Nee zei hij het is een grote stap maar die kunnen we in fase doen, het is een hele mooie stap die we kunnen realiseren.. Ik was dolgelukkig,

Allereerst heeft Joris een elektriciteit paal gekocht bij de overheid en die laten transporteren naar Mazeras.
Bij het huisje is helaas geen elektriciteit paal dichtbij aanwezig die we kunnen verbinden aan het huisje. Aan de paal die er nu komt kunnen meerdere huisjes zich verbinden. Hiermee hebben we de omliggende omgeving ook geholpen om de eerste stap naar elektriciteit te kunnen maken

Vandaag heb ik weer een bedrag overgemaakt en nu gaan we de tweede stap zetten. De paal wordt binnenkort aangesloten met kabels aan het huisje en er wordt een meter geplaatst.
hierna kunnen we in ons eigen tempo kamer voor kamer aansluiten met elektriciteit.

Als ze elektriciteit hebben kunnen ze andere ook weer helpen die stroom nodig hebben ,de stroom kan op die manier verkocht worden en mensen kunnen geholpen worden ....

• 18 April 2017 - 22:53

Rob En Corry Schunselaar:

Dag Bianca en Marcel,
    Wat heerlijk dat jullie zo'n geweldige inzet hebben om deze mensen te helpen.
    Het is ook heel goed dat een grotere groep mensen kunnen worden geholpen
    aan mogelijkheden om een beter leven te Krijgen
    We willen graag op de hoogte blijven en jullie blijven steunen.
    Complimenten van ons en heel veel groeten Rob en Corry Schunselaar.