28 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 28 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

28 dec

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 December 2017 | Nederland, Eindhoven

Vandaag een paar uurtjes geslapen. Omdat we in Kigali 2 uur vertraging hadden waren we pas om 6 uur in de ochtend op plaats van bestemming.

Ik werd wakker van de kleine mieren in mijn bed die me aan het opeten waren.

Joris en Marcel hebben het bed flink uitgeklopt maar de mieren lopen overal zelfs op de muren.

Ik was uit bed gegaan en wilde douchen maar er was geen water er is eem kleine kraan uit de muur met water en daar heb ik mijn haren onder gewassen en lekker afgespoeld. Dan voel je je meteen weer een stuk beter

Ik maakte Marcel wakker en ging op zoek naar ontbijt.
Bepakt met gember, water, eieren ,tomaten, uien, knoflook , paprika, boter en brood ging ik weer naar huis en maakte lekkere gember thee met een heerlijke omelet

We gingen alles spullen die we meegebracht hadden sorteren en samen met Mira het dochtertje van Hasan in de tuc tuc nog een paar kleine boodschappen doen

Sandro het zoontje van moet nog wennen aan ons. Hij huilde veel en was bang maar nu gaat het beter.

Nu in de avond lekker eten bij Aisha en Joris. Hun manier om dank je wel te zeggen voor alles wat we gedaan hebben. We eten rijst met heel veel groenten zoals spinazie en sukuma wiki en ik krijg gerookte vis erbij. De gerookte vis is in Kenia zo lekker daar geniet ik echt van.
Joris speelde ook nog op zijn keyboard dat ik ik Nederland had gekocht voor hem en die vriend had het meegenomen naar Kenia.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 95368

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: