29 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 29 dec - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

29 dec

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 December 2017 | Nederland, Eindhoven

Vandaag was het wasdag , en alles met de hand , Alle kleding van de reis en de kleding die we iedere dag gebruiken heb ik gewassen. Het is hier erg warm en je zweet zoveel dat we iedere dag onze kleding wassen.

Hierna weer een paar boodschappen gedaan en het drinken gaat snel zodat als ik Joris of Marcel bij me heb ik hiervan gebruik maak om een jerrycan water , cola en ranja mee te nemen. Joris zorgt ervoor dat ik goed drink zoals ranja en sprite of bitter lemon daar zit wat suiker in en die heb ik hier wel nodig. Verder start ik iedere dag met een kopje verse gember thee, en zoals mijn mama en Joris zeggen je moet de gember wel heel klein maken of met de vijzel stampen.

Gisteren bijna onwel geworden toen ik voor Marcel een omelet ging maken en hier een rot ei bij zat, bah wat is dat smerig. Ik moest echt bijna overgeven , Joris vroeg waar heb je de eieren gekocht, ik zei bij de local shop om de hoek, hij zei dit ei heeft veel te lang gelegen , voortaan kopen we eieren bij Navers de supermarkt,