vrijdag 5 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu vrijdag 5 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

vrijdag 5 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

10 Januari 2018 | Nederland, Eindhoven

Vrijdag 5 jan

In de ochtend ben ik naar het internet café gegaan om de andere website te updaten.
Helaas is hier het internet ook te zwak om er foto's bij te plaatsen maar dat doe ik later dan wel. De mensen zonder Facebook kunnen wel de verhalen lezen

In de middag hebben we een picknick gehouden op het strand samen met Joris.

In de ochtend hadden we flinke regen maar na een uurtje hield deze op en bleef het de rest van de dag droog. Het was bewolkt maar niet koud.
We gingen met de tuc tuc naar de beach en vonden een mooie plek onder de boom vlakbij de zee.

We hadden samosa's bij ons en wat drinken. Peace full en rustgevend
Hierna hebben we nog een stuk op het strand gelopen en dan is het goed dat Joris erbij is want er zijn vele beach boys op het strand die vanalles willen verkopen.

Ik had een mooie schelp gevonden en we draaide nu het spelletje eens om. Ik schreef een prijs in het zand en vertelde Joris tell me your price.. haha wat hadden we een plezier en de rest van de beach boys snapte er niets meer van ...
In de avond hebben we ugali en sukuma wiki gegeten bij Joris en Aisha. met mango en bananen en tuurlijk mijn gember thee
In ukunda hebben we nu ook geen stroom meer.