joris zeer gelukkig met zijn keyboard video - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu joris zeer gelukkig met zijn keyboard video - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

joris zeer gelukkig met zijn keyboard video

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

23 Januari 2018 | Nederland, Eindhoven

begin 2017, is het me gelukt om een 2e hands keyboard te vinden in Nederland en dit te versturen naar Joris met hulp van iemand die naar Kenia zou gaan.

Joris wilde heel graag een keyboard, degene die hij had moest helaas terug naar de eigenaar, en Joris kon geen muziek meer maken. Hij had uitgezocht wat de prijzen waren van een keyboard wanneer je dat in Kenia zou kunnen kopen en die prij was meer dan 3x zo duur voor een 2e hands keyboard dan wanneer ik het in Nederland zou kopen.
Ik besloot mijn uiterste best te doen en vond een 2e hands keyboard in een pandjes shop in Roermond. Het was precies het keyboard wat Joris graag zou willen,

Versturen was nog een probleem , maar uiteindelijk vonden we iemand die naar Kenia zou gaan en die heeft het als extra bagage meegenomen.
Het keyboard is gelukkig heel en niet beschadigd aangekomen en Joris speelt hier heel veel op.

Muziek maakt je vrolijk en blij, je kunt je zorgen vergeten, en ook gebruikt hij het keyboard als hij op zondag naar de kerk gaat en hij hiermee muzikale begeleiding kan geven in de kerk