6 sept 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 6 sept 2018 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

6 sept 2018

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

07 September 2018 | Nederland, Eindhoven

Gisteren is Joris geland op Brussel. Na een lange vlucht veilig aangekomen.

Joris was op woensdag avond 21 uur al vertrokken met zijn koffer naar Mombasa airport.

Joris reisde me het gewone vervoer de matatu, te voet de ferry over en daarna weer een matatu met overstap naar het vliegveld. Ruim op tijd was hij geariveerd en het inchecken verliep goed.

Hij kreeg een stoel bij het raam en keek zijn ogen weer uit. 3 jaar geleden was zijn 1e keer dat hij vloog samen met een andere keniaanse op weg naar Nederland en dit keer deed hij het helemaal alleen.
In Turkije moest hij een aantal 4 uur wachten tot de volgende vlucht en helaas kwam hier nog een uur vertraging bij.

Gelukkig ging deze vlucht ook voorspoedig en eindelijk konden wij zien dat hij geland was. Ik dacht een half uurtje wachten en dan zien we hem maar dat werd toch zeker een uur. Ik voelde een spanning opkomen en probeerde een tekstberichtje te sturen , hierna te bellen. Alles met geen resultaat. Ik hoopte dat hij in het vliegtuig zou zitten en alles goed zou zijn. Eindelijk kwam hij door de douane..en het was fantastisch om elkaar weer te zien.

Snel naar de auto en naar huis. Achterin werd genoten een klein zakje chips en de vakantie van Joris kan beginnen. Lekker uitslapen en relaxen en even geen school of sandro , maar 3 weken een time - out