16,17 september - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 16,17 september - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

16,17 september

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

18 September 2018 | Nederland, Eindhoven

16, 17 september

Zondag hebben we Joris wat Nederlands geleerd nl Gourmetten.
Samen met het gezin van Ivi en Geert hebben we een hele leuke middag / avond gehad
De gourmet was super voorbereid door Ivi en Joris vond het erg leuk om zo te leren wat wij op feestdagen doen.

Na de gourmet samen aan de afwas en het vuurtje buiten aan en natafelen met een bakkie koffie. Op dit moment denkt Joris dat we iedere 2 uur een bakje koffie doen.

Maandag hebben we een ontzettend leuke dag gehad bij Marcel zijn moeder. Marcel Joris en een klein beetje hulp van mij hebben we de tuin achter en voor grondig onder handen genomen.
Tussendoor heb ik Joris meeggenomen voor een speurtocht op de high tech campus. We hadden hier afgesproken met de sponsor van Josphat bij Colour Kitchen.
Deze sponsor staat al 2 jaar op het gezin van Josphat met ontzettende grote hulp. Het is mooi dat ik door Joris en haar te laten kennismaken we iets terug kunnen doen voor alle hulp. Dat maakt de sponsoring levend

Hierna weer terug om de tuin af te werken , een kopje thee te drinken en nog op de piano te spelen.