12 oktober 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 12 oktober 2019 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

12 oktober 2019

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

12 Oktober 2019 | Nederland, Eindhoven

12 oktober 2019

Joris is gisteren naar Mazeras afgereisd . Joris gaat nu 1x per maand naar Mazeras om daar te zien hoe het met oma gaat.
Joris werkt 6 dagen per week en is op vrijdag vrij en op zaterdag moet hij de nacht werken , zo kan hij zijn reistijd overbruggen en een nachtje blijven in Mazeras

Bij aankomst in Mazeras regende het ontzettend hard, en Joris maakt zich erg druk over zijn huis. We hadden hem al verteld dat hij iets moet doen aan de lekkage op het kleine dakje want de muren binnen worden erg nat en de verf komt eraf.
Joris begon gisteren te schrijven met mij en maakte zich erge zorgen. Ik adviseerde hem om te praten met degene die hem heeft geholpen dit huis te bouwen.
Deze persoon was gelukkig goed bereikbaar en samen zijn ze gaan zitten en hebben ze een berekening gemaakt om het huis van de 1e nodige onderhoud te voorzien.
De materialen zijn de hoge kosten maar wel nodig.

Ik heb een korte tijd geleden 2x een mooie extra donatie gekregen die ik direct voor het huis heb kunnen gebruiken. Hiermee heb ik de helft van de kosten al kunnen dekken.
Nu ga ik op zoek om de andere helft van de kosten voor het huis te kunnen sponsoren, maar komt goed , berekenen , vragen en vertrouwen.
Direct na mijn overboeking is Joris op pad gegaan om cement, metalen, en hout te kopen, wat bij zijn huis bezorgd gaat worden.
Ook schreef Joris net dat hij een kokosnoten boom heeft gekocht die ze nu aan het zagen zijn , om het hout te gebruiken.

Verder heeft Joris gisteren samen met Emanuel een nieuw matras voor oma gekocht en een muskieten net. Oma ligt nu veel op bed en ze willen graag dat ze hier wat comfortabeler kan liggen.

Hieronder wat foto's, van de lekkage en de muren