15 jan 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 15 jan 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

15 jan 2020

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

15 Januari 2020 | Nederland, Eindhoven

Sandro naar school

Sandro gaat naar school.
Kleine kinderen worden groot. 3 jaar geleden liep ik nog rond in Kenia met Sandro achter op mijn rug en nu gaat hij alweer naar school.

Het clubje wat Joris heeft gesteund om zijn opleiding te voltooien gaat nu Sandro helpen met zijn school.

Afgelopen week heeft Sandro zijn school kleding gekregen wat hem heel erg leuk staat.
Ik vroeg aan Joris hoe Sandro het vind om naar school te gaan.
Joris vertelde dat ze tot na het weekend wilde wachten om met de school te starten , maar Sandro bleef huilen en zeuren dat hij per direct naar school wilde.
Aangekomen bij de school moest Sandro heel erg hard huilen toen Joris vertelde dat hij Sandro daar achter zou laten en zelf terug naar huis zou gaan.
Dit was ook weer niet de bedoeling vond Sandro hij moest hier heel erg aan wennen.

Zelf terug denkend aan het naar school gaan van onze eigen kinderen moest ik glimlachen. In welk land je ook leeft deze situatie blijft hetzelfde . Ook onze kinderen moesten huilen op de 1e schooldag en ik denk zoveel kinderen meer.
Nu een aantal dagen later vind Sandro het super leuk om met andere kinderen te spelen en te leren

  • 15 Januari 2020 - 23:40

    Mat:

    In mijn eigen beroep als onderwijzer heb ik deze situaties jaarlijks meegemaakt. Maar geloof me, na een uur waren (bijna altijd) vrolijk aan het tekenen of knutselen. En als dan ook nog door mij een verhaal verteld werd dan was het helemaal goed. Een enkele keer herhaalde zich dat bij een kind na de middagpauze.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 185
Totaal aantal bezoekers 95654

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: