23 febr 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 23 febr 2020 - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

23 febr 2020

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

23 Februari 2020 | Nederland, Eindhoven

Opleidingen die worden ondersteund door ons. Geweldig om mensen die kans te kunnen geven.
Vanmorgen kreeg ik mooie foto's van emanuel die nog in Nairobi is voor zijn 3 maanden opleiding voor de mooie grote machines. Eind van deze maand heeft hij zijn 1e examen test.. Het is goed om mensen de mogelijkheid te kunnen bieden zodat ze verder kunnen groeien in het leven.

Ook Sabrina die na een kleine week vakantie weer terug gaat naar school heeft ontzettend veel zin in haar examen. Ze geniet van de stages die ze mag lopen in het onderwijs. Ook ons verblijd ze met mooie foto's tusen haar leerlingen .

Josphat zijn telefoon is stuk. Daar kwam ik achter toen hij nu een paar weken niet op whats app was. Dat is ons enige communicatie middel met Josphat. Door zijn rolstoel is hij moeilijk verplaatsbaar dus een internet café opzoeken is niet mogelijk. We geven altijd onze oude telefoons weg. Hier heeft josphat ook weer een aantal jaren mee gedaan. Gelukkig hebben we nog een telefoon achter gelaten bij Joris voor noodgevallen. Deze gaat Joris binnenkort brengen en dan kan Josphat me zelf weer op de hoogte houden hoe het met hem gaat.