vertrek en terugkomst datum bekend - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu vertrek en terugkomst datum bekend - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

vertrek en terugkomst datum bekend

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

22 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

De vertrek datum was al even bekend.

We reizen HEEN met de KLM en vertrekken op 13 OKTOBER MET VLUCHT KL 4141 om 20.40 vanaf Schiphol naar Naxefrobi. Marcel en ik vliegen TERUG op 28 OKTOBER met de KLM, S’MORGENS OM 10.30 VERTREK VANAF NAxcfROBI( vluchtnummer wordt nog nader bekend )

Over de datum van de terugvlucht was nog even wat onduidelijkheid. Marcel en ik gaan met een groep vrijwilligers die al wat vaker in Kenia zijn geweest. Voor deze mensen zijn alle ervaringen en alle indrukken niet zo nieuw meer als voor Marcel en mij. De meeste mensen van onze groep gaan na de 6 dagen heel erg hard werken, 2 dagen uitrusten en vliegen dan weer terug via Mombasa naar Nairobi om dan terug te vliegen naar Amsterdam.

Marcel en ik vinden het persoonlijk heel erg jammer om zo snel weer terug te vliegen, en samen willen we graag nog iets meer van de omgeving zien. We hebben telefonisch contact gehad met Annelies van DDC en een aantal opties door gesproken. Uiteindelijk zijn we tot mooie plannen gekomen die ons enthousiasme steeds meer versterken. Na de dagen die we gewerkt hebben samen met ons team van de DDC gaan Marcel en ik nog 2 dagen iets van de omgeving van Mombasa bekijken. Hierna vliegen we samen met ons team op zondag 24 Oktober mee naar Nairobi.

Marcel en ik hebben daar dan een hotel geboekt en de rest van het team vliegt dan terug naar Amsterdam. Marcel en ik blijven dan tot en met 28 Oktober in Naxefrobi om daar nog wat bezienswaardigheden te bekijken, samen alles een beetje te relativeren en te genieten van het samen zijn. Annelies heeft contact met een touroperator in Kenia. Deze Nederlandse vrouw komt eind Juni naar Nederland en samen met haar gaan we even uitzoeken welke bezienswaardigheden we in deze drie dagen kunnen bezoeken en waarschijnlijk kunnen we op deze manier ook een hotel boeken. Het is heel erg fijn om alles goed te kunnen doorspreken en gelukkig vind Annelies het niet erg als ik weer eens een keer bel met een vraagje over het een of het ander

De datum van de 1e inenting is gepland op Dinsdag 13 Juli. We krijgen entingen tegen Hepatitus A, Gele Koorts, DTP en terzijndertijd ook Malaria tabletten

Dit zijn weer de vorderingen tot nu. BLIJF LEZEN, BLIJF VOLGEN en heeft er iemand tips, wij staan er zeker voor open

Lieve Groetjes MARCEL & BIANCA