rommelmarkt groot succes !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu rommelmarkt groot succes !!!!!!! - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

rommelmarkt groot succes !!!!!!!

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

De rommelmarkt was vandaag een groot succes. We mochten om 8.30 naar de kraam toe om alle spullen klaar te zetten.

Het was al ontzettend druk en je kon heel moeilijk met je auto bij de kraam komen. De sfeer was al heel gezellig. Ik had mijn auto zo dicht mogelijk buiten de hekken geparkeerd en ben maar lopend mijn auto gaan leeghalen.

Marieke kwam ondertussen samen met Frank aan. Frank haalde zijn auto leeg en Marieke bleef bij de kraam om alles goed te zetten en de spullen alvast te verkopen, want jawel er waren al heel veel kopers op de markt. Ondertussen was ook Suzanne gearriveerd en stalde ook haar spullen bij de kraam.

We hadden zoveel spulletjes dat we niet alles meteen konden uitstallen, en moesten deze even onder en voor onze kraam zetten. Audio, TV, boxen, beeldscherm, Senseo, koffers, stoelkussen; alles verdween zodra we het hadden neergezet. Mijn TV had ik zelfs bijna verkocht terwijl hij nog in de auto stond. We hadden een leuk klein hoekje voor Kenia gemaakt, met de brochure, onze deelname brief en website-kaartjes erbij gelegd en zodra er gelegenheid voor was vertelde we van ons goede doel. Er kwamen veel patienten van de praktijk langs.

Ook werden we heel erg sportief en mentaal gesponsord door onze ouders, onze kinderen, de familie van Suzanne en de familie van Frank en Marieke. Het was heel erg leuk dat ze even langs kwamen om interesse te tonen. Frank zorgde er iedere keer weer voor dat we goed te eten kregen en kwam regelmatig met lekkere loempia's en Turkse broodjes langs.

Het afdingen was iedere keer weer een leuk spel en altijd kwamen wel wel tot een goede prijs. Wij waren niet te flauw. Bij onze kraam was het dan ook iedere keer een drukte van belang en iedereen vond het erg gezellig. Rond half 4 waren de meeste kopers wel geweest en hadden we de meeste spulletjes wel verkocht. We besloten om de rest van de spulletjes gratis weg te doen. Het was namelijk te weinig om nog een rommelmarkt te doen, en alle leuke dingetjes waren natuurlijk al verkocht.

Het was zo gaaf!!!!!!

We gaven er aandacht aan, riepen erop los, gaven tassen weg om in te laden. Onze buurvrouw kwam met een megafoon. Het was zooo leuk. Kinderen kwamen nog gauw even een spelletje zoeken, een oma nam nog gauw even een potje of een beker mee naar huis. Suzanne besloot om ook toen nog even melding van ons goede doel te geven en jawel er waren zeker weer mensen bij die ons geld gaven ons ons doel te steunen. Zo ontzettend lief. Heel erg voldaan lieten wij een lege kraam achter. Hoewel het zonnige weer af en toe afgewisseld werd met een bui hebben wij een hele goede dag gehad.

Marcel en ik willen hierbij iedereen bedanken die ons van vele spulletjes hebben voorzien. Suzanne, Marieke en Frank, heel erg bedankt voor jullie inzet en jullie organisatie van dit plan.

Marcel en ik vonden het een fantastische dag met een leuke omzet voor Kenia Super !!!!!! Een hele dikke kus voor jullie

Liefs Marcel en Bianca