Tandenborstels, pennen, knutselen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Tandenborstels, pennen, knutselen - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Tandenborstels, pennen, knutselen

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

10 Juni 2010 | Nederland, Eindhoven

en nog veel meer

Inmiddels heb ik afgelopen woensdag de 400 tandenborstels binnen gekregen die Greet van Mail-Mix ons beloofd had.
4 vrolijke kleurtjes.

De 200 Pennen van Voco zaten er ook bij.

Aanstaande vrijdag 11 Juni gaan we knutselen voor Kenia.

Met ongeveer 56 kinderen gaan we armbandjes maken om mee te nemen naar Kenia. Onze kinderen Wendy, Kim en Roy komen helpen samen met nog een paar vrienden van ons.

Zo kunnen we de kinderen alle hulp geven die ze nodig hebben. Suzanne gaat deze week aan de slag om even van ieder doosje een voorbeeld armband te maken.

De DVD die op onze site staat gaat mee naar school en tijdens het maken van de armbandjes gaan we die afspelen, zodat we de kinderen een indruk kunnen geven voor wie ze deze armbandjes gaan maken.