groepsfoto van al mijn collega’s - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu groepsfoto van al mijn collega’s - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

groepsfoto van al mijn collega’s

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

25 Juni 2010 | Nederland, Eindhoven

Afgelopen vrijdag hebben we met heel ons team even geposeerd om een mooie groepsfoto te krijgen. deze wil ik jullie zeker niet onthouden.

We hebben een team met 4 tandartsen, 1 mondhygieniste en 5 assistentes. Tandarts Kho is de eigenaar , de tandartsen , mondhygieniste en assistentes zijn in dienst.

De tandartsen werken bij ons parttime en zijn ook werkzaam in een andere praktijk. de taken van de assistentes zijn ook goed verdeeld.

Zo hebben we 3 vaste stoelassistentes , 1 balieassistente voor de baliewerkzaamheden en 1 assistente voor de administratie.

De collegialiteit en inzet is goed aanwezig , zodat het een heel fijn team is om mee te werken.