tandenpoetsen in Kenia - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu tandenpoetsen in Kenia - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

tandenpoetsen in Kenia

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

30 Oktober 2010 | Nederland, Eindhoven

een mooi lied gezongen door de kinderen in Kenia. Het gaat over het tandepoetsen

Ik heb samen met Wilma een profylaxe assistente uit Nijmegen, poetsinstructie's gegeven aan de klassen in Kenia. We werden spontaal onthaald en iedereen deed goed mee. We deelde tandeborstels uit en leerde de kinderen hoe ze moeten poetsen en vertelde de kinderen ook waarom het zo belangrijk is om je tanden te poetsen. Iedereen was erg enthousiast zelfs de leerkrachten deden goed mee. Na afloop werden we vaak bedankt met het tandepoets lied. Dat gaat erover dat je je tanden moet poetsen , s'morgens, s'middags en sxe1vonds , 2x per jaar naar de tandarts , en dan komt alles goed, en dan in het engels

Heel veel kijkplezier

Liefs Bianca