1e bijeenkomst - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 1e bijeenkomst - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

1e bijeenkomst

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

24 Augustus 2010 | Nederland, Rotterdam

Op zondag 29 augustus hadden wij onze 1e en enige bijeenkomst voor Kenia in Rotterdam.

Het was een korte en snelle bijeenkomst met veel informatie over onze reis.

Ons team bestaat uit 14 personen waaronder 5 tandartsen, 1 mondhygienste , 3 assistentes en verder heel veel mensen met ervaring uit de tandheelkunde, vele partners gaan mee.

Veel informatie krijgen we nog via de mail. Vele personen gaan voor de tweede keer mee omdat de eerste keer ontzettend indrukwekkend was en voor herhaling vatbaar.

We gaan op onze reis naar een school met 840 leerlingen. Alles werd doorgesproken vanaf het vertrek en wat we daar zoal gaan doen.

Na anderhalf uur goed geluisterd te hebben kregen we ook allemaal een tas mee met 23 kilo inhoud om mee te nemen naar het vliegveld.

Ieder persoon mag 2x 23 kilo aan bagage meenemen. Marcel en ik kregen samen 1 tas en de andere 23 kilo mogen wij besteden met al onze verzamelingen.

Iedereen was nl erg positief over onze inzet , de armbandjes en alle pennen. We kregen ook ieder 2 t-shirts van de DDC , verder vele tips die we nog gaan uitwerken, en een hotel voor onze 2 nachten in Nairobie moet nog even worden gezocht.

tot zover even de update, wanneer de mail binnen is zal ik de informatie verder aanvullen

Liefs Bianca