hotel in Narobie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu hotel in Narobie - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

hotel in Narobie

Door: marcelbianca

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

19 Mei 2010 | Nederland, Eindhoven

Na heel lang zoeken hebben Marcel en ik een hotel gevonden in Nairobie wat heel erg goed past bij Marcel en mij.

In Nairobie zijn ongeveer 49 hotels. Ze zijn erg prijzig en ongeveer de helft heeft een zwembad. Ze zien er bijna allemaal uit als torenflats en liggen bijna allemaal in het centrum. Na heel lang zoeken zijn we bij het Mokoyoti Resort uitgekomen. Een middeklasse qua prijs en met een zwembad , maar nog meer sprak het Marcel en mij aan , de ligging van het hotel en alles wat er omheen is, alle mooie natuur en dieren, alles wat Marcel en mij heel erg aanspreekt , dit is zoo'n mooie afsluiting echt super. Hieronder wat informatie van internet afgeplukt

Dit Rresort ligt in de hedendaagse rustige en prachtige tuinen met natuurlijke bomen in het hart van Karen, binnen Naxefrobie Mamba Village. De thuisbasis van gigantische Nijl krokodillen, Netgiraffe en Maasai Struisvogels. In de nabijheid van het Karen winkelcentrum, Wilson airport, de stadscentrum en het Naxefrobie Nationaal park. Dit Resort is in unieke stijl gebouwd , is gelegen in de buitenwijken van Naxefrobie en in de buurt van het AFEW giraffencentrum

Mamba Village is de thuishaven van de Nijlkrokodil, een roofdier gevreesd voor hun meedogenloze agressions en formidabele kracht.
"Mamba" is een Swahili vertaling van de term "Crocodile". Een bezoek aan de vijf krokodil pennen onthult interessante informatie over de enige wilde carnivoren die niet kunnen worden getemd. U kunt zelfs kijken naar de spektakel van krokodillen voederen elke zondag avond om 16:00 Oost-Afrikaanse tijd.

Leven in deze magische plek noemen ze "Mokoyeti Resort" geeft een nieuwe betekenis aan de uitdrukking – verfrissend Afrikaanse gastvrijheid!

Ik heb er eigenlijk geen woorden voor hoe mooie dit resort wel moet zijn, ik hoop maar dat alle mooie woorden worden nagekomen. Ik voeg hierbij de site toe zodat jullie een kijkje kunnen nemen. Marcel en ik kijken er nu al naar uit om hier na een aantal dagen van hard en intensief werken een aantal dagen door te mogen brengen, te gaan kijken naar de krokodillen, te gaan wandelen in de mooie tuin, te gaan kijken bij de opvang van de Giraffe en nog heel veel meer. Zoals jullie al lezen komen wij nog een aantal daagjes te kort om dat allemaal te gaan doen

De tijd naderd en wij krijgen er heel veel zin in. We vinden het eigenlijk ook wel heel erg spannend. Onze 5 kids brengen ons naar het vliegveld waar we om 17.30 zullen verzamelen. Alle spullen worden nu al verzameld om mee te nemen en een lijstje is gemaakt zodat we hopelijk niets zullen vergeten

Hieronder nog de site van ons hotel in Naxefrobie

Er is ook een NL vertaling op het internet

Liefs Bianca