1 jan middag , 2 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu 1 jan middag , 2 jan - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

1 jan middag , 2 jan

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

04 Januari 2017 | Nederland, Eindhoven

1 jan
Vanmiddag hebben we een heel eind langs de nieuwe spoorlijn gelopen....het was heel leuk, ver en hoog. Uiteindelijk naar een uur wandelen gingen we terug , maar het werd heel erg warm en ik voelde de zon branden. We gingen even in de schaduw zitten en zei tegen Joris hier kun je geen tuctuc bestellen.. Hahahahaha toch wel er kwam een tuctuc voorbij geweldig. Het bleken ook nog vrienden van Joris te zijn. We stopten de tuctuc vol met mensen en reden erg landelijk tussen de locale huisjes. We stopten en het bleek de vrienden woonden daar allemaal familie. Broers zussen getrouwd kinderen ouders...een grote gezellige familie. Er kwam eten en drinken ....een heel veel gezelligheid....dit was zeker ren geweldige 1e dag van het nieuwe jaar.
Ook heb ik een muskietnet gekregen want ik wordt opgegeten door de insekten

2 jan
Vandaag om 7 uur ging emanuel de koeien melken en ik was ook al op. Emanuel vertelde veel over de koeien. Die zijn van zijn zus en woont een uur rijden hier vandaan maar daar is de grond te vlak en te droog en de koeien konden niet overleven.. Met een auto zijn ze hiernaar toe gebracht. Nu iedereen weer naar school gaat volgende week hebben ze wel een probleem wie gaat er voor de koeien zorgen.
Ik deed mijn handwas en daarna samen de afwas met jacky. Joris zorgde voor een goed ontbijt, rijst met aardappelen in een heerlijke saus en thee .
Hierna gingen we naar josphat en namen we alle kleding mee. De doeken voor Nancy die ze heel erg mooi vond..nancy spreekt heel slecht engels maar ze begrijpt wat ik bedoel alleen terug praten is lastig. De moeder van josphat was er en wilde graag met me op de foto...
Alle kleding werd uitgepakt en de kinderen aan gekleed. De tweeling stapte zeer enthousiast rond in hun nieuwe schoenen en blouse. Zo stoer hahaha
Josphat maakte ik zeer gelukkig met zijn telefoon. Hij vertelde gisteren was iedereen hier bij mij maar helaas ik had geen camera ...zooo blij is hij nu met een telefoon met camera ...
We liepen nog langs het graf van de ouders van joris . de vader is overleden in 1999 en de moeder in 2007.. De jongste is nu 16 .. De moeder was zwanger van de jongste toen haar man overleed..
Uit respect geen foto's gemaakt of gevraagd of het mocht.. Ik ben al zeer dankbaar dat ik het mocht zien en de informatie kreeg..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Eindhoven

marcel en bianca

2012 from Hassan God created black and white people not to be different but beautifull like a garden with different beautifull flowers .... Thanks Hassan for these beautifull words

Actief sinds 18 Mei 2012
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 95735

Voorgaande reizen:

10 Oktober 2012 - 21 Oktober 2012

another dream

14 Oktober 2010 - 31 Oktober 2010

dream come true

Landen bezocht: