Wendy & Kim hebben een functie gekregen binnen DDC - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Wendy & Kim hebben een functie gekregen binnen DDC - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Wendy & Kim hebben een functie gekregen binnen DDC

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

02 Oktober 2012 | Nederland, Eindhoven

Afgelopen zondag 30 sept kregen we in de avond een telefoontje van Annelies van DDC. Ons kamp heeft plotseling geen COHO meer ( een COHO is een Keniaanse Tandarts in opleidng. Deze COHO wordt opgeleid tijdens de kampen door de DDC en werkt dan in de tandartspraktijk van DDC in Ukunda en Majoraini ) doordat we een COHO missen komen we een assistente tekort.

Wendy en Kim gaan nu samen deze functie invullen. Dit betekent assisteren bij de kaakchirurg en mee gaan in de klassen met de poetsinstructie.

Nu zouden de kinderen al meegaan met ons naar de school om te helpen, maar dat ze nu daadwerkelijk al een functie krijgen is nog leuker. We kunnen niet alles plannen, van te voren je weet niet hoe alles gaat lopen, mensen kunnen ziek worden, plannen kunnen ter plekke gemaakt en uitgevoerd worden.

We laten alles maar over ons heen komen. Ook Roy en Suus krijgen daar natuurlijk ook moooie taken toebedeeld.

Jawel nog een weekje en dan wordt onze droom werkelijkheid

• 02 Oktober 2012 - 23:03

Janny:

Geweldige ervaring voor Kim en Wendy! Dat komt natuurlijk goed van pas in hun opleiding! Het gaat opschieten nu... Heel veel sterkte met de laatste loodjes en dan... Hard werken, veel genieten en indrukken opdoen met z'n allen! Ik zal jullie volgen!
    Liefs, Janny

• 03 Oktober 2012 - 12:33

Greet Versteeg:

Geweldig voor Kim en Wendy!
    Meiden, heel veel succes!

Goede reis, maak er weer wat moois van! Heel hard werken, maar ook genieten!

Ik blijf jullie volgen!

Hartelijke groet
    Greet Versteeg

• 06 Oktober 2012 - 19:28

Oma Cindy:

Geweldig goed voor jullie carriere veel succes
    en wij blijven jullie volgen
    dikke knuf X X X

• 08 Oktober 2012 - 08:39

Tineke Van Etten:

Beste Wendy en Kim & Bianca en Marcel,

Regelmatig wordt ik op de hoogte gehouden van jullie activiteiten.
    Ik wens jullie allemaal dan ook heel veel succes met het Keniaanse avontuur.
    Kom gezond en voldaan straks weer thuis!

Met vriendelijke groet,
    Tineke van Etten

• 09 Oktober 2012 - 09:11

Christy Vrancken:

Lieve allemaal,

Wat spannend Kim en Wendy om echt zo serieus mee te mogen doen met alles.
    Ik wens jullie allemaal heel veel succes met jullie nieuwe avontuur. Het feit dat jullie als gezin gaat maakt het extra speciaal.

Liefs,
    Christy