Aisha vertrekt naar Dubai, - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu Aisha vertrekt naar Dubai, - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

Aisha vertrekt naar Dubai,

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

22 Oktober 2014 | Nederland, Eindhoven

Aisha de vriendin van Joris vertrekt morgen naar Dubai, ze gaat daar voor een jaar werken in een hotel. Haar tante en nichtje werken er al en hoorde dat Aisha geen baan meer had en al meer dan een half jaar onbetaald werkte.

De tante van Aisha en haar nichtje hebben alles in het werk gesteld om Aisha naar Dubai te halen om daar te kunnen gaan werken, ze hebben haar visa geregeld en haar ticket betaald. Aisha zou eigenlijk as maandag vertrekken vanaf Nairobi, en dan zouden we haar nog ontmoeten op zondag bij Ton. Helaas vond Aisha het niet fijn om met al haar bagage te reizen alleen naar Nairobi en hebben ze het ticket om kunnen zetten naar Mombasa. Dit betekende wel dat ze morgen al gaat vliegen en we haar niet meer gaan zien.

Gisteren Joris en Aisha nog gesproken, ze zijn beide erg verdrietig dat ze elkaar een heel jaar niet gaan zien, maar Joris vind dat e dit moet doen, om in Kenia niets te doen is niet fijn en nu kan Aisha een uitdaging maken en werken aan zichzelf, Trots zijn we dan ook hoe Joris dit oppakt,

Verder is Joris gisteren achter een kamer aan gegaan, Joris verbleef nog steeds in zijn kamer van de stafloge , omdat Joris nu niet meer in het hotel werkzaam is, mag hij hier niet langer blijven Joris heeft een kamer gevonden in Ukunda dichtbij Ton zijn huis. Joris gaat hiervoor wel kosten maken van 35,- euro per maand huur en een maand voorschot....

Geen baan wel kosten
as maandag gaat Joris overhuizen

Vandaag gaat Joris samen met de vader van Josphat naar Kwale reizen om naar de gouverment te gaan , hier gaan ze financiele hulp aanvragen voor Josphat, en vandaag hoor ik ook hoe dat afgelopen is