josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu josphat - Reisverslag uit Eindhoven, Nederland van marcel en bianca wijgerse - WaarBenJij.nu

josphat

Blijf op de hoogte en volg marcel en bianca

24 Februari 2017 | Nederland, Eindhoven

Het gezin van Joshpat is dolgelukkig, dankzij de hulp van een vaste donateur via ons krijgt dit gezin nu al een aantal maanden stabiele hulp. Dit betekent dat de kinderen naar school kunnen, het gezin kan eten iedere dag en dat de dieren die ze hebben gevoed kunnen worden.

Heel gelukkig ben ik dat Josphat mij goed op de hoogte houd van hun gezinsleven, hij doet heel erg hard zijn best om de kracht in zijn beenspieren weer te vinden. Dagelijks doet hij oefeningen door te gaan hangen tussen twee bomen en op die manier weer te leren staan,.
Zijn vrouw Nancy probeert iedere dag om wat groenten te verkopen op de markt om ook haar inbreng in hun dagelijkse kosten te brengen.
Hun 4 kinderen doen het erg goed en groeien goed op

Dankzij de sponsor kon ik Josphat een telefoon geven waarop whatsapp geïnstalleerd kon worden en nu stuurt hij me regelmatig mooie foto's van hun gezin.